تولیدات پاک
: : : :
درباره ما
ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی انواع شوینده و نحوه تولید آن بپردازیم
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
» افراد آنلاین : 2
» بازدید امروز : 10
» بازدید دیروز : 0
» هفته گذشته : 11
» ماه گذشته : 11
» سال گذشته : 88
» کل بازدید : 503
» کل مطالب : 8
» نظرات : 0
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
پشتیبانی قالب
تبلیغات

 

معرفی کم‌هزینه‌ترین راه‌اندازی خط تولید

راه‌اندازی خط تولید ارزان روشی بهینه برای اشتغال‌زایی و جذب سرمایه است که می‌تواند مزایای بسیاری را به دنبال داشته باشد. پیشنهاداتی چون خط تولید آب‌معدنی و آب آشامیدنی، تولید تنقلات و غذاهای سالم و ارگانیک، بسته‌بندی گیاهان دارویی و خط تولید محصولات شوینده خانگی نمونه‌هایی از خط تولید کم‌هزینه محسوب می‌شوند. 

در این مقاله به طور مفصل در مورد راه‌اندازی خط تولید ارزان محصولات شوینده خانگی مطالب مفیدی بیان کرده و شما را با مجموعه شویاسازان که در این زمینه در حال فعالیت است آشنا می‌کنیم.

اهمیت راه‌اندازی خط تولید ارزان

یکی از روش‌های کسب درآمد در ایران راه‌اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده است؛ به‌خصوص در حال حاضر را بیماری کرونا همه‌گیر شده و استفاده از مواد شوینده برای تمیزکردن محیط‌های خصوصی و عمومی در مقابله با این بیماری ضروری می‌باشد. اگر قصد دارید با هزینه‌ای کم اقدام به راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده کنید، اولین کار کسب اطلاعات صحیح در مورد مواد شوینده بهداشتی است.

اطلاعات مهم برای راه‌اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده

 

مواد شوینده در دودسته شوینده‌های بهداشتی و صنعتی قرار می‌گیرند و تفاوت در خط تولید آن‌ها روی هزینه راه‌اندازی هر دسته تأثیرگذار بوده است. شوینده‌های بهداشتی استفاده عمومی دارد؛ به‌طوری که بیشترین کاربرد آن‌ها در مراکز خدماتی و منازل است و مناسب برای پاک‌سازی امکان بزرگ نیست. فروش این شوینده‌ها توسط فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای یا سوپرمارکت‌ها صورت می‌گیرد.

برای راه‌اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده باید مجوزهای لازم از وزارت بهداشت دریافت شود تا بتوان خط تولید را با رعایت استانداردها و قوانین اعلام شده از سوی وزارت بهداشت راه‌اندازی کرد.

هزینه راه‌اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده

همان‌طور که می‌دانید برای ایجاد هر کسب‌وکاری باید مکان و امکانات موردنیاز آن را تهیه کرد که هر یک از این تجهیزات نیازمند صرف هزینه می‌باشد. همچنین تهیه فرمولاسیون تولید مواد شوینده نیز هزینه‌ای را به خود اختصاص می‌دهد.

معمولاً راه‌اندازی خط تولید شوینده‌های صنعتی از لحاظ هزینه به‌صرفه‌تر است؛ زیرا برای تولید مواد شوینده بهداشتی، مخازن و میکسر استیل استفاده می‌شود که می‌تواند هزینه راه‌اندازی را تا حد زیادی افزایش دهد.

 برای تولید شوینده‌های صنعتی استفاده از مخازن پلی‌اتیلن به دلیل ماندگاری بالا و طول عمر زیاد از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند. هزینه دیگر راه‌اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده مربوط به تهیه فرمول است؛ برای این کار باید ابتدا نوع مواد شوینده‌ای که می‌خواهید تولید کنید را مشخص کرده و فرمولاسیون تولید شوینده را تهیه کنید.

جمع‌بندی معرفی کم‌هزینه‌ترین راه‌اندازی خط تولید

مواد شوینده از دسته اقلام پرمصرف در محیط‌های گوناگون هستند؛ بنابراین برای راه‌اندازی خط تولید ارزان یک گزینه بسیار عالی به شمار می‌روند. یکی از موفق‌ترین خط تولیدهای مواد شوینده شرکت شویاسازان است که واحدهای تولیدی خود را در شهرها و استان‌های مختلف راه‌اندازی کرده است. این مجموعه برای ایجاد اشتغال در کشور نقش تأثیرگذاری داشته به‌طوری‌که در سال‌های اخیر موفق به راه‌اندازی واحدهای تولیدی در مناطق محروم شده که منجر به اشتغال‌زایی برای جوانان گردیده است.

چنانچه شما نیز متقاضی راه‌اندازی خط تولید ارزان مواد شوینده هستید می‌توانید از طریق آدرس https://www.shooyasazan.com با کارشناسان و مشاوران شویاسازان ارتباط برقرار کنید و مشاوره‌های لازم را در خصوص تهیه تجهیزات موردنیاز راه‌اندازی خط تولید مواد شوینده دریافت کنید.

 

ارسال شده توسط تولید در ساعت 10:00 | تعداد بازدید : 5 | نظرات (0)
عناوین آخرین مطالب ارسالی