تولیدات پاک
: : : :
درباره ما
ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی انواع شوینده و نحوه تولید آن بپردازیم
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
» افراد آنلاین : 2
» بازدید امروز : 2
» بازدید دیروز : 0
» هفته گذشته : 3
» ماه گذشته : 3
» سال گذشته : 80
» کل بازدید : 495
» کل مطالب : 8
» نظرات : 0
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
پشتیبانی قالب
تبلیغات

برترین استارتاپ‌های سلامت دیجیتال در جهان

 

سلامت همراه، دستگاه‌های پوشیدنی، سلامت و درمان از راه دور و فناوری اطلاعات سلامت موضوعاتی هستند که در عرصه سلامت دیجیتال وجود دارند. با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای سلامت دیجیتال سطح ارائه خدمات به بیماران بهبودیافته و توانایی پزشکان در جهت شناسایی دقیق و درمان صحیح بیماری‌ها افزایش می‌یابد.

 

1.استارتاپ سلامت دیجیتال بابیلون

بابیلون یک نرم‌افزار موبایلی است که خدمات متنوع سلامت را توسط تلفن همراه و از طریق گفتگوهای صوتی و متنی ارائه می‌دهد. هدف این استارتاپ سلامت دیجیتال ایجاد و ارائه خدمات سلامت با صرفه اقتصادی و در دسترس همه افراد می‌باشد. با استفاده از این سامانه بیمار می‌تواند با تعیین وقت قبلی با پزشک صحبت کرده و علائم بیماری خود را به‌صورت متنی یا صوتی - تصویری برای پزشک شرح دهد و راه‌حل را از سوی پزشک دریافت کند.

2.شرکت بلوف لایف

تمرکز این استارتاپ سلامت دیجیتال بر بانوان باردار است و آن‌ها با استفاده از محصول این شرکت می‌توانند مدیریت درستی بر انقباضات عضلانی رحم در دوران بارداری داشته باشند. زنان باردار هر زمان از شبانه‌روز با اتصال دستگاهی به شکم قادر به بررسی وضعیت خود هستند.

3.استارتاپ سلامت دیجیتال اسلیپس

بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار بی‌خوابی یا بدخوابی هستند؛ برای رفع این مشکل شرکت اسلیپس با کمک متخصصان فناوری اطلاعات و با به‌کارگیری اینترنت اشیاء طرحی را ارائه کرده است که کاربران بهترین خواب را داشته باشند. این استارتاپ سلامت دیجیتال توانسته چهار محصول کاربردی که بر مبنی اینترنت اشیاء کار می‌کنند را در دسترس افراد قرار دهد که شامل اتاق‌خواب هوشمند، خانه هوشمند، پایش نوزاد و مراقبت در منزل می‌باشد.

از 11 گجتی که استارتاپ سلامت دیجیتال اسلیپس ارائه می‌دهد تنها یکی از آن‌ها برای بهینه‌سازی خواب افراد کاربرد دارد. برای استفاده از این ربات باید آن را داخل بالش قرارداد و با اپلیکیشن DreamLife همگام‌سازی کرد. این نرم‌افزار علائم حیاتی و چرخه خواب فرد را بررسی کرده و براین‌اساس زمان مناسب بیداری و خواب را تعیین می‌کند.

4.استارتاپ وان مدیکال

خدماتی که استارتاپ سلامت دیجیتال وان مدیکال ارائه می‌دهد شامل رزرو قرارهای ملاقات، ارتباط آنلاین پزشک و بیمار، انجام آزمایش در محل و دریافت نوبت آزمایش می‌باشد. افراد با استفاده از نرم‌افزار وان مدیکال و به‌صورت تلفنی می‌توانند زمان ملاقات با پزشک را در نزدیک‌ترین درمانگاه و در روز و ساعت دلخواه تعیین کنند.

5.سامانه سلامت دیجیتال یونگو

هدف استارتاپ سلامت دیجیتال یونگو کمک به بیماران برای کنترل بیماری‌های مزمن خود و افزایش سود کلینیک‌ها است؛ این سامانه خدماتی را مبتنی بر ویژگی‌های سلامت فرد در راستای درمان فشارخون و دیابت ارائه می‌دهد. کسانی که تمایل به استفاده از نرم‌افزار یونگو دارند باید به سه دستگاه سنجش فشارخون لیونگنو، گوشی هوشمند و دستگاه سنجش قند خون لیونگو دسترسی داشته باشند.

از طریق این اپلیکیشن می‌توان با کارشناسان ارتباطات متنی داشت و از سوی آن‌ها پاسخ سؤالات را دریافت کرد. توصیه‌های درمانی بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های سنجش‌گر توسط نرم‌افزاری که روی تلفن همراه هوشمند نصب می‌گردد به کاربر نشان داده می‌شود.

جمع‌بندی انواع استارتاپ سلامت دیجیتال

استارتاپ سلامت دیجیتال راه‌حلی است که در قالب نرم‌افزارهای سلامت توانسته پزشکان را برای گرفتن تصمیمات درمانی سریع و آسان یاری دهد. در این مقاله باهدف شناخت بیشتر این ابزارهای دیجیتال سلامت برترین استارتاپ‌های سلامت دیجیتال در جهان معرفی شد.

شرکت شویاسازان از جمله استارتاپ‌های حوزه بهداشت و سلامت است که در زمینه تولید مواد شوینده بهداشتی می‌باشد برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به https://www.shooyasazan.com مراجعه نمایید و آگاهی بیشتری در زمینه فعالیت این مجموعه به دست آورید.



 

ارسال شده توسط تولید در ساعت 10:00 | تعداد بازدید : 5 | نظرات (0)
عناوین آخرین مطالب ارسالی