تولیدات پاک
: : : :
درباره ما
ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی انواع شوینده و نحوه تولید آن بپردازیم
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
» افراد آنلاین : 2
» بازدید امروز : 6
» بازدید دیروز : 0
» هفته گذشته : 7
» ماه گذشته : 7
» سال گذشته : 84
» کل بازدید : 499
» کل مطالب : 8
» نظرات : 0
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
پشتیبانی قالب
تبلیغات

بهترین استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو در سال 2021

استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو یکی از جدیدترین کسب‌وکارهای سال‌های اخیر است که توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین مشاغل پزشکی پیدا کند. با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات و همه‌گیر شدن استفاده از گوشی هوشمند و اینترنت به‌تدریج کسب‌وکارها و استارتاپ‌های جدیدی با ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر پا به عرصه‌های مختلف گذاشتند.

در این مقاله به معرفی بهترین استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو در سال 2021 می‌پردازیم.

معرفی استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو

در حال حاضر استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو خدمات متنوعی را به بیمار ارائه می‌دهند به‌طوری‌که بیمار با کمترین هزینه می‌تواند با پزشک ارتباط صوتی و تصویری برقرار کند و پاسخ خود را دریافت.

1.استارتاپ Hu-manity.co

با استفاده از این پلتفرم کاربران اجازه دارند به طور مستقیم و بدون واسطه داده‌های بیمار را به‌ازای پرداخت مبلغی به صنعت داروسازی باهدف تحقیقات پزشکی یا اهداف بازاریابی بفروشند. استارتاپ Hu-manity.co  بر پایه فناوری اختصاصی بلاک‌چین ایجاد شده و قدرت فروش داده‌های پزشکی بیمار از آن طریق مسیر است.

در این نرم‌افزار شخص می‌تواند مشخصات پزشکی خود را وارد کند تا اطلاعات آن‌ها در دسترس محققان داروسازی برای شرکت در آزمایش‌های پزشکی قرار گیرد و قابل جستجو باشد. امکان دریافت پول در داخل نرم‌افزار به هنگام اشتراک‌گذاری داده‌ها و مشارکت افراد یکی از مزایای مهم این استارتاپ است.

  1. HealX نوآورترین استارتاپ حوزه سلامت و دارو

این استارتاپ با استفاده از هوش مصنوعی تلاش دارد که داروهای فعلی را آزمایش کرده تا بتواند برای بیماری‌های نادر روش‌های درمانی و داروهای جدید تولید کند. با به‌کارگیری فناوری HealX این شرکت موفق به تولید دارویی جدید برای بیماری Fragile-X شده است.

شرکت HealX به دلیل داشتن بانک‌های اطلاعاتی (HealNet) بزرگ و پیچیده در زمینه بیماری‏‌های نادر از نوآورترین استارتاپ‏‌های حوزه سلامت و دارو محسوب می‌شود.

3.استارتاپ Alector

این استارتاپ حوزه سلامت و دارو در زمینه عصب ایمونولوژی و برای مقابله با بیماری‌های اعصاب از فناوری آنتی‌بادی بهره برده است. استفاده از این فناوری منجر به تولید دارویی‌هایی با قابلیت درمان جدید برای بیماری‌های مثل آلزایمر و اختلالات عصبی شده و توانایی پزشکان را در کنترل سیستم ایمنی بدن و مقابله با تولید عصب و زوال عقل افزایش می‌دهد.

  1. BenevolentAI تخصصی‌ترین استارتاپ حوزه سلامت و دارو

این استارتاپ حوزه سلامت و دارو در زمینه تولید داروهای ویژه بیماری‌های خاص در حال فعالیت است؛ مؤسسان این استارتاپ در تلاش‌اند با به‌کارگیری هوش مصنوعی بتوانند از فرایندهای مولکولی بیماری‌های خاص رمزگشایی کنند تا بتوانند داروهای جدیدی برای درمان این بیماری‌ها پیدا کنند.

بیماری‏‌های لاعلاجی چون بیماری نورون حرکتی، بیماری پارکینسون، گلیوبلاستوما و سارکوپنی می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار BenevolentAI قابل‌درمان هستند. این استارتاپ در حال طراحی 20 برنامه دارویی است که بتواند در زمینه‌های تخصصی مثل کشاورزی، مواد پیشرفته و ذخیره انرژی نوآوری‌هایی را ارائه دهد.

جمع‌بندی بهترین استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو

در سال 2021 تعداد 200 استارتاپ حوزه سلامت سرمایه لازم برای راه‌اندازی را به دست آورده‌اند تا بتوانند خود را تبدیل به یک ایده جهانی کنند. در این مقاله چند مورد از استارتاپ‌های حوزه سلامت و دارو را معرفی کردیم که در جزو بهترین استارتاپ‌های سال 2021 به شمار می‌روند.

 

ارسال شده توسط تولید در ساعت 10:00 | تعداد بازدید : 5 | نظرات (0)
عناوین آخرین مطالب ارسالی