تولیدات پاک
: : : :
درباره ما
ما در این وبلاگ قصد داریم به بررسی انواع شوینده و نحوه تولید آن بپردازیم
موضوعات مطالب
آرشیو مطالب
آمار و امكانات
» افراد آنلاین : 2
» بازدید امروز : 8
» بازدید دیروز : 0
» هفته گذشته : 9
» ماه گذشته : 9
» سال گذشته : 86
» کل بازدید : 501
» کل مطالب : 8
» نظرات : 0
اضافه كردن به علاقمندی ها
خانگی سازی
ذخیره صفحه
پشتیبانی قالب
تبلیغات

آشنایی با بهترین استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت

استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت می‌توانند روی ظرفیت‌های فضای کسب‌وکار و صنعت سلامت تأثیرات بسیار مثبتی داشته باشند و ارائه خدمات در این حوزه را سریع‌تر و راحت‌تر نمایند. سایت شویاسازان را می‌توان از جمله استارتاپ‌های داخلی به شمار آورد که در حوزه سلامت و تولید مواد شوینده و بهداشتی فعالیت خود را آغاز نموده است.

 در این مقاله به معرفی انواع استارتاپ‌های داخلی و خارجی می‌پردازیم که هر یک می‌توانند نیازهایی را در حوزه سلامت برطرف کنند یا برای مشکلی راه‌حلی ارائه دهند.

استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت| استارتاپ‌های ایرانی

بسیاری از استارتاپ‌های ایرانی ازروی نمونه خارجی ساخته شده و باتوجه‌به فرهنگ ایرانی بومی‌سازی شده‌اند. در ادامه دو مورد از استارتاپ‌های موفق ایرانی را در حوزه سلامت را معرفی می‌کنیم.

1.استارتاپ مدیکال

استارتاپ مدیکال از سال 1398 فعالیت خود را شروع کرده و باهدف ارائه و مشاوره اینترنتی از پزشکان در قالب وب‌سایت و اپلیکیشن طراحی شده و در دسترس افراد قرار گرفته است. با استفاده از این اپلیکیشن هر کاربری می‌تواند در زمان و مکان دلخواه خود به‌صورت تصویری و آنلاین با پزشک ارتباط برقرار کند.

 استارتاپ مدیکال این امکان را به فرد می‌دهد که پزشک موردنظر خود را از طریق دسته‌بندی‌های مشخص انتخاب نماید و با مطالعه خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و زندگی پزشک، نسبت به او شناخت پیدا کند. در ادامه با بررسی زمان‌بندی‌های مشاوره می‌تواند درخواست مشاوره خود را ثبت نماید.

 

2.استارتاپ گردشگری سلامت

استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت می‌توانند در زمینه‌های مختلفی خدمات ارائه دهند. به‌عنوان‌مثال استارتاپ گردشگری سلامت یک ایده جدید در جهت توسعه و اهمیت سلامت در صنعت گردشگری و توریسم درمانی است. استارتاپ مد تور ایران یک از استارتاپ‌های گردشگری سلامت است که خدمات متنوعی مانند مشاوره آنلاین پزشکی قبل از ورود به ایران، خدمات درمانی باکیفیت، پیگیری و فالوآپ را در کشور مبدأ به گردشگران ارائه می‌دهد.

استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت| استارتاپ‌های خارجی

استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت از رایج‌ترین کسب‌وکارها در صنایع نوین هستند که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌اند. استارتاپ‌های حوزه سلامت به دودسته استارتاپ‌های نرم‌افزاری و استارتاپ‌ها با تمرکز بر تشخیص داروی جدید تقسیم می‌شوند.

1.استارتاپ Flatiron Health

استارتاپ Flatiron Health دارای داده‌های ناشناس بیماران، آزمایشگاه‌ها، منابع تحقیقاتی و شبکه‌‏های پرداخت‌کننده می‌باشد؛ ازاین‌رو به یک منبع اصلی برای انجام تحقیقات انکولوژی تبدیل شده است.

این شرکت در Oncono Cloud یک پایگاه‌داده بسیار بزرگ شامل میلیارد‏ها نقاط داده از میلیون‏‌ها بیمار مبتلا به سرطان دارد که با استفاده از آن محققان دانش خود را در زمینه امکان نوآوری در تحقیقات شرکت‌های دارویی راه‏‌های بهبود نتایج آزمایشات بالینی و بهینه‌سازی ارزیابی صلاحیت آزمایش بالینی می‌افزایند.

2.استارتاپ Verge Genomics

استارتاپ خارجی Verge Genomics توسط آلیس ژانگ و جیسون چن تأسیس شده و در سال 2019 جزو بهترین استارتاپ‌های حوزه سلامت قرار گرفت. هدف این شرکت نجات انسان‌ها از مرگ به‌وسیله فرایند آزمایش آنلاین پزشکی است و با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند دارویی که احتمال موفقیت بالاتر یا پایین‌تری را دارد مشخص نماید.

3.استارتاپ Embleema

استارتاپ Embleema بر مبنای شبکه بلاک‌چین مراقبت‌های بهداشتی اقدام به راه‌اندازی انتقال و مسئولیت بیمه سلامت کرده است؛ با استفاده از این پلتفرم بیماران می‌توانند به سوابق پزشکی خود را دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را با محققان و پزشکان به اشتراک بگذارند.

استارتاپ Embleema به کاربران اجازه می‌دهد با تلفیق داده‌های خود و اشتراک‌گذاری آن‌ها با محققان دارویی و آژانس‌‏های بازاریابی به شکل رمزارز به درآمد برسند.

جمع‌بندی استارتاپ‌های ایرانی و خارجی حوزه سلامت

در این مقاله به معرفی بهترین استارتاپ‌های ایرانی و خارجی که در حوزه سلامت فعال هستند پرداختیم و به اهمیت راه‌اندازی کسب و کاره و استارتاپ‌ها در حوزه سلامت اشاره کردیم.

ارسال شده توسط تولید در ساعت 10:00 | تعداد بازدید : 5 | نظرات (0)
عناوین آخرین مطالب ارسالی